fredag den 5. oktober 2007

10 dage

Så er der 10 dage tilbage! Mine hænder er er ved at være gode (Praise the Lord :) ), men jeg kan ikke leve uden skader så den anden dag da vi spillede bld i en mørk sov, valgte jeg at hamre mit knæ ind i et træ, så jeg nu halter rundt :D Godt gået, Jackass :P Men når der er en bold fri, så skal den da jagtes, ik?! :D

Ellers går det fint. Blevet lidt hverdags-agtigt at være her. Man har vænnet sig mere til det hele og føler sig mere sikker. Nyder virkelig de sidste dage og alle disse skønne mennesker herovre. Breakfast-club er et af mine yndlingsaktiviteter, da det er rigtig hygeligt at hænge ud emd alle de morgenfriske unger :)

I weekenden skal jeg til Brighton med en del af de unge for en af pigerne fylder 21. Vi skal 'clubbe' som det hedder, altså besøge forskellige clubs og danse :P Nu må vi se om det sydengelske klubmiljø er klar til Wilki's berømte technodans!
Ellers er blevet inviteret over til frokost hos nogle venner om søndagen efter kirke.

Ingen kommentarer: