mandag den 8. oktober 2007

The Diversity of Mr.Wilki

'Wilki i England'-bloggen har nu den enestående chance for at præsentere premieren på Mr.Wilki's indtræden på rap-himlens farvefyldte chart. Nummeret hedder 'The diversity of Mr.Wilki' og omhandler tre sider af Mr.Wilki's væsen: den jazzede, hyggelige - funky, festfyldte og melankolske, reflektive side.

Egentlig starter nummeret som et selvbiografi, men pludselig kastes Mr.Wilki ind i et beat og som han selv siger: "Når beatet kører er der ingen fører. Min kreativitet flyder når Wilkiways rytmer lyder."
Mr.Wilki taler her om super-r'n'b-produceren, Wilkiway som har produceret for Chris Timberlake, The Artic Wilkis og mange andre.

Så spænd sikkerhedsselen for her kommer det nye stjerneskud på den danske, ja den internationale rap-scene.



Mr.Wilkis afsluttende kommentar:
"Pladeselskaber/Distrubutionsselskaber er total yt, jeg er herre i min egen øhhh hyt?"



1 kommentar:

Katrine sagde ...

Hej Chris.. Hvor er det rart at vide at du har det godt i England... Men hvor var det bare ærgeligt at vi ikke kunne komme til littlehampton, da jeg var i London.. Dumme toge.. :S
Nyd dine sidste dage derovre, glæder mig til at se dig igen..
Knus Katrine