torsdag den 13. september 2007

Et forvildet boksende lerkar.

For tiden går jeg rundt og ligner en forvildet bokser. Med bandager om hænderne og smetestillende piller i tasken går jeg en anelse frustreret rundt. Jeg har fået seneskedehindebetændelse for 2. gang. havde det for et år siden og efter at have spillet for meget guitar her i England er det åbenbart blevet tid til endnu gang med det stads! Ret nedern! Kan ikke spille guitar eller skrive al for meget på computer (burde ikke skrive nu...).



Har skrevet en sang om det for 1 år siden. Om at være forgængelig, skrøbelig. At være et lerkar der indeholder en stor skat, men ikek ved hvordan det skal fortælle verden om det fordi det skrøbelige har svært ved at fortælle om det uendelige. Håber du kan følge mig. Så denne er for alle jer der har sygdomme/skader. Der er håb :)

Vessel of Clay (Lerkar)

Replace this crown with a servenat’s fragile heart made of clay burned in love.
I’m a vessel of clay containing a mystery I burn to tell of.
But how can the finite (begrænset) tell of the infinte (uendelige)?

Hold me, give me new hope.
Your treasure lies in a vessel of clay.

All these cracks (revner) in my heart tell the story of a broken man.
I’m not the vase taht you once made.
But the Potter (pottemageren) will let the broken jars (kar) carry a treasure not of this ground.
His power is seen through the fragile hearts.

Ellers går det fint! Haft morgenmadsklub for de børn der ikke får morgenmad hjemme i dag og tromme-percussion-klub senere i dag.

Og så var jeg lige forbi en meget fin privat skole og synge 'Du er mit alt' for en masse børn uden guitar - ren acapella. Ret udfordrende, men fedt!
Og så så vi England-Rusland hos Martin på en kæmpe storskræm i HD-kvalitet - SÅDAN ;D

Tager hjem til DK for weekenden her i morgen for at være emd til min kusines bryllup. Så en lille pause her fra bloggen. Skriver når jeg kommer tilbage til England. Bless!

Ingen kommentarer: