tirsdag den 4. september 2007

Lige paa og haardt.

Så er første skridt på rejsen taget. Efter at have rejst rundt i USA med konstante tjek, lange køer og kilometre lange gåture til diverse gates føles Københavns Lufthavn som et velfortjent hvil.

Jeg er alene. Ganske vidst er jeg omgivet af tusinder, men ingen velkendte smil møder mig her. Det er en ny og ret spændende følelse. Lige nu er den ret (Så blev jeg lige ringet op af Mark Yates. En kvinde ved navn Tori vil hente mig når jeg ankommer. Fedt! Så kommer mit navn til at stå på sådan en stor plade – første drøm opfyldt :D Nå tilbage til eftertænksomheden.) ... tja, berusende, men den skal nok også slå mig i jorden på et tidspunkt :p

(Mon de andre lægger mærke til hvis jeg fyrer noget Hillsong United på? Hmm, tager chancen. Verden kan vidst godt bruge budskabet.)
Budskabet. Hvad er det for et budskab jeg bærer rundt på? Guds budskab om nåde, kærlighed og et nyt liv. Men er et jeg et bud for dette budskab? Er mit liv som et spejl der er brændt rent af nådens lys? Og hvordan formidler jeg dette budskab?

Jeg har det som en lerkrukke, der bærer en smuk skat indeni... Hvordan fortæller det begrænset om det uendelige? Glæder mig til at få lidt inspiration til at svare på disse spørgsmål.
(Hmm, så fik jeg vidst drevet mig selv ind i det melankolske/eftertænksomme område igen.
Hehe – væn dig til det ;) )

Nå, må hellere tjekke helt ind nu.





Dag1
Saa er jeg ankommet til Littlehampton. Jeg ankom igaar efter en veloverstaaet flyvetur (Men hvorfor skal man have sit baelte af? Jeg er altid ved at tabe bukserne :P), blev hentet af en meget lyserod bil og tog direkte hen til Mark Yates, min kontaktperson. Godt at se ham igen og hans familie! Virkelig en fantastisk person med saa meget overskud og glaede!

Dagen efter blev jeg hentet 05.45 af Jon Jolly og korte dirkete hen til et af mine forbilleders hus, Martin Smith (delirious?) for at deltage i et mande-bonnemode. Virkelig en fed oplevelse! Har en aftale med ham og resten af bandet i deres studie paa fredag :D
Mark snakkede om Joshua 1,6-9 om at staa op og vaere staerke og ikke frygte morgendagens problemer. Dejligt at begynde disse 6 uger med denne oplevelse/opmuntring!

Saa ellers er jeg blevet indlogeret hos Joy, en aeldre dame, som forst kommer hjem i morgen. Saa jeg har vaeret alene i hendes hus med hendes kat i det sidste dogn. Ret vild/skor oplevelse pludselig at skulle bo i en engelsk by, helt alene i et engelsk hus naar man komemr fra Bondeskovgaard hvor der er altid er folk i huset!

Sidder paa LA-UK kontoret nu (hjaelpe-organisationen) og holder en lille pause inden vi skal ud og hente en masse unge og ned paa stranden og grille/bade.

Vi skrives! Skal lige have noget mere te :P

2 kommentarer:

Claus Bækgaard sagde ...

Hi there!

Tak at vi kan følge med på din rejse - i mere end en forstand. Fedt at hører, at du allerede er blevet indrullet i det hele.
Take care og pas på for mange fish and chips - på den anden side - så kan du jo holde dine bukser oppe!
Claus

Rino Pagels sagde ...

Sikke en start Chris! Fedt at du fotæller om følelser osv. + åh glæder mig til at høre mere om mødet fredag!!!