onsdag den 12. september 2007

Forelsket

Der fik jeg nok din opmaerksomhed, hva? ;D Hehe, men ja det er rigtigt. Jeg er forelsket! Forelsket i livet. Efter youth cell group var jeg helt oppe og ringe. Saa dejligt at mode andre unge og maerke velsignelsen ved at vaere i et faellesskab! Saa fede mennesker. Haaber virkelig at jeg kommer til at bruge meget tid med dem. De(t)opmuntrer mig!

Forelsket i Jesus (hvor maerkeligt det end lyder :P). Kender du det naar man oplever en glaede som bare overgaar ens ord? Jeg ku naermest ikke ligge stille i min seng gaar aftes! Der var ingen musik eller TV, ingen lyde bare helt stille.

Stilhed.

Om morgen havde vi til bonnemode (kl.6 - gab) hos Martin og vi snakkede om at finde Gud i i stilheden. Selv elsker jeg at tage afsted i stilhed ud i skoven (Jeg er en skovmand, yes ;) og bare reflektere.
Men i min tilbedelse har jeg svaert ved stilheden. Hillsong eller delirious? skal helst vaere i hojtalerne eller finder jeg det svaert.
Men egentlig er det klart at jeg saa tit bekymrer mig og ikke syntes jeg kan hore Guds stemme naar jeg omgiver mig af musik/radio/stoj dagen lang.

Saa nu vil jeg prove at have 20 min. absolut stilhed hver dag (hvis det kan lade sig gore her midt i byen). Skal nok dele mine tanker senere med Jer!

Positive tanker til jer alle :)

Ingen kommentarer: